Häxkost - En häxas färdigheter.

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Kärleks formler..

Av Jade & Luna - 23 juli 2013 09:11

Kärleks formler finns det olika av. Det handlar om att hitta rätt formel för rätt tillfälle.

Det är svårt...

Har försökt att koka ihop en trollformel. Och ja, jag vet. Leka med känslor är fel... Men det är kul....

Äpplen står för kunskap, så skulle tro att det isåfall var ett speciellt äpple, vad heter de nu igen!!

 

Men strunt samma. Detta är en voodo teknik.

Det måste vara halvmåne, på natten. Gör det helst utomhus så att månen är blottad.

Du behöver:

  • En skål med vatten.
  • Mycket rosenblad.
  • Rosmarin.
  • En egensydd docka.
  • Hårlock från personen du vill förtrolla.
  • Hår tuss från dig.
  • Ett vitt ljus.
  • Ett rosa ljus.

Gör såhär:

Du börjar med att Ta skålen med vatten och tända det rosa ljuset.

Vänta en stund och häll sedan i stearinet från ljuset.( Det smältna.)

Häll i rosen bladen.

Sy fast håret från den du är kär i medans du säger "Kärleken, du som är blind men endå ser, kand du göra så att *Namnet på den du är kär i* Älskar mig mer?"

Sen syr du fast hårtussen från dig där hjärtat ska vara på dockan.

När du är klar tänder du ett vitt ljus och häller i lite rosmarin i vattnet, sen tvättar du dockan i vattnet. Men var noga med att inte har huvudet under vattnet, tvätta som om det var en riktig människa, annars kan det bli väldigt fel.

Sen säger du " *Namnet på den du är kär i* 3x (Tre gånger) kom till mig, av kärlekens gudinna jag tacka, du kan älska mig. Gudinna, Gudinna och gud av kärlek, låt den jag älskar känna som jag känner för den."


Sen blåser du ut ljusen.

Och nästa gång du träffar personen måste du vara uppmärksam. Prata gärna med personen. Det kommer inte funka om du håller dig på avstånd. Denna formel gör bara så att han eller hon lägger märke till dig mer och du har större chans att han gillar dig. För formlen funkar inte alltid, och då är det bäst med knep. Som t.ex att flirta, för att formlen ska komma i verket.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jade & Luna - 15 mars 2015 11:21


   Smaragder symboliserar fred, kärlek, och evigt liv. I förritiden så trodde man att den skyddade gravida kvinnor mot missfall. Den är väldigt lämplig vid spådom och skänker vänlighet och popularitet. Bär den på fingret för att skydda mot demoner sa...

Av Jade & Luna - 15 mars 2015 11:21

Nu har vi avslutat röstningen! Har du provat på att skriva en egen besvärjelse? 42.9% svarade Ja 57.1 svarade Nej Egentligen borde folk skriva mer besvärjelser själva. För att få ut det dom själva vill av besvärjelsen. ...

Av Jade & Luna - 10 december 2013 15:49


Hej, jag tänkte dela med mig av ett knep till er häxor som väldigt gärna önskar sig något. (Självklart inom rimliga gräner) Vissa häxor har denna talangen  medfött andra inte. Men man måste försöka för att veta. Rensa sinnet Tänk endast på det...

Av Jade & Luna - 16 augusti 2013 13:32


Man vet aldrig eller så vet man bara. Det är så. Man borde försöka utöva en besvärjelse för att se om man är en häxa. Alla kan inte vara häxor. Men vem som helst kan vara häxa. Eller trollkarl. JAg kan en enkel ritual som är till för att ...

Av Jade & Luna - 16 augusti 2013 13:22

Enegin går att känna. Engergin finns överallt. Det är som luft. Ibland kan till och med människor se energierna för det finns så starkt där. Allting handlar om tålamod och övning. Vill energierna följa dig?   ...

Presentation


Hej, vi är två unga häxor som bestämmde oss för att blogga om just det - Häxkonst.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Är dina kristaller renade?
 Ja
 Nej
 Några
 Jag har inga kristaller.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards